About

Thursday 19 March 2015

MENGANDUNG BOLEH MAKAN VCO

.

Assalammualaikum. Syukur kehadrat illahi kerana dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus kuat menjadi keluarga CATALYST. Pejam celik kejap je..dah 2 tahun ekin jadi stokist catalyst bagi kawasan Putrajaya. Terima kasih kepada agent & DC yang banyak support CATALYST PUTRAJAYA.


Hari ini ekin nak share sikit khasiat Virgin Cococnut Oil - VCO untuk ibu mengandung, Alhamdulillah, hari ni genap 6 bulan ekin mengandung. Pada awal-awal mengandung sistem imun kita akan jadi lemah, senang sangat sakit seperti demam, selsema  batuk dan badan pun mudah letih. Masa usia kandungan 1-3 bulan hormon badan tak stabil mulalah rasa mual-mual, muntah dan tak boleh bau orang memasak..sampaikan jiran sebelah yang masak.. kita yang rasa mual. Mesti ibu -ibu kat luar sana pun same cam ekin alami sekarang ni. Tapi itu masa awal-awal je lah.Sekarang dah nak masuk 6 bulan semua itu dah hilang.

Ok jom ekin share khasiat VCO CATALYST kepada ibu-ibu mengandung kat luar sana ye..

  • VCO CATALYST baik untuk meningkatkan ketahanan sistem imun badan sebab masa mengandung si ibu senang kena penyakit.
  • Kadang2 masa mengandung juga si ibu akan demam dan selsema - Boleh amalkan ambil VCO SOFTGEL sebab ibu mengandung tak digalakan ambil ubat-ubat farmasi.
  • Kalau batuk dan sakit tekak - Amal kan ambil VCO LIQUID mengantikan ubat batuk.
  • Ada juga yang mengandung akan tumbuh jerawat sebab hormon tak stabil time mengandung, boleh amalkan VCO dengan cara sapuan di kawasan yang berjerawat.
  • VCO LIQUID pula boleh dibuat sapuan pada bahagian perut, peha dan punggung ibu untuk mengelakkan sterchmark.
  • Masa mengandung,bahagian puting akan jadi kering dan boleh menyebabkan luka - Boleh guna VCO LIQUID untuk mengelakkannya daripada kering. Kalau dah luka memang sakit.
  • VCO ini memang banyak khasiat kepada kita, bila kita mengamalkan VCO setiap hari ketika mengandung si baby pon akan turut sama merasai khasiatnya.
  • Ada juga doktor yang akan sarankan si ibu untuk ambik VCO untuk memudahkan ketika bersalin nanti.
So pada bakal-bakal ibu kat luar sana jangan takut untuk amalkan VCO semasa mengandung VCO CATALYST 100% tiada bahan kimia selamat untuk ibu dan bayi didalam kandungan.


UNTUK TEMPAHAN DAN PERTANYAAN 

Call / Sms
011-12366967 Ekin - MAXIS

Call/Sms / WhatsApp
013-7667946 Ekin - CELCOM



0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

Info Catalyst

View My Stats