About

Friday 22 March 2013

VCO CATALYST UNTUK IBU MENGANDUNG, MENYUSU BAYI DAN BAYI

.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
JUMAAT- begitu pantas masa mengheret kita bukan? Pejam celik, kita semakin hampir ke penghujung Mac 2013. Begitu juga dengan CATALYST. Semakin hari semakin ramai diluar sana yang meyakini produk-produk catalyst. Berkat usaha dan sokongan anda semua. Tanpa anda semua siapalah kami. Terima kasih kepada yang setia dan yang tak putus-putus menyokong kami. Yeah!
OK lah. Panjang pulak intronye ye. Kita teruskan dengan info untuk hari ini. Kali ini ekin nak kongsi manfaat/kelebihan/khasiat VCO kepada IBU MENGANDUNG, IBU MENYUSU BAYI DAN KEPADA BAYI. Kepada ibu dan bakal-bakal ibu diluar sana, jangan bimbang, jangan risau dan jangan gundah gulana. VCO SOFTGEL dan VCO LIQUID tentunya amat baik untuk ibu mengandung, menyusukan bayi dan kepada bayi itu sendiri. Ingin tahu?Jom, teruskan membaca!. :)
VCO (SOFTGEL/LIQUID) UNTUK IBU MENGANDUNG
VCO ini dapat membantu meningkatkan kadar imunisasi disamping kemampuannya mengaktifkan dan melancarkan sistem metabolisme kepada ibu mengandung. Paling penting dapat mempermudahkan proses kelahiran yang mana ianya membantu meningkatkan tenaga kepada bakal-bakal ibu dan meningkatkan pertumbuhan dan perkembangan bayi/janin serta mengurangkan masalah keputihan ketika mengandung. Selain daripada dimakan, VCO juga boleh disapukan pada bahagian perut bagi mengurangkan masalah strecthmark selepas bersalin.
VCO (SOFTGEL/LIQUID) UNTUK IBU MENYUSUKAN BAYI
Bagi para ibu yang menyusukan bayi, ianya dapat menambah jumlah susu badan si ibu selain memberi banyak khasiat kepada bayi yang disusukan. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria daripada menyerang ibu dan bayi.
VCO (SOFTGEL/LIQUID) UNTUK BAYI DAN KANAK-KANAK
Kalau anda semua nak tahu, VCO ini juga boleh digunakan untuk kulit bayi. Kebiasaannya, bayi tentunya mudah diserang masalah ruam seperti ruam lampin atau ruam susu yang mana ianya boleh disapukan di bahagian punggung, leher dan celah-celah badan bayi. Boleh juga disapukan pada rambut bayi/kanak-kanak supaya cepat tumbuh dan lebat. VCO boleh dititikkan kedalam botol susu bayi. Hebat bukan?
Jadi, tak perlu fikir, tak perlu takut... semuanya telah terbukti. Jangan tunggu lagi! Cepat-cepat call/msg ekin sekarang! Jangan biarkan diri anda ditinggalkan oleh RAKAN-RAKAN anda!!! Yeah! TERBAIK!

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

Info Catalyst

View My Stats