About

Monday 1 April 2013

PRODUK CATALYST

.

Salam semua. Mudah-mudahan kita sentiasa didalam keberkatan-NYA.


PRODUK CATALYS
1 April 2013 - Sekejap sahaja masa berlalu bukan? tup-tup masa menginjak ke bulan April dan semakin hari semakin ramai yang mengenali dan mula mencuba produk catalyst. Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah. Apa yang ekin ada pada hari ini, ekin cuba untuk kongsikan dengan sahabat-sahabat, teman-teman dan anda semua tidak kiralah siapa pun anda.  Semakin kita hampir ke puncak menara atau apa jua sekalipun, setiap kali itulah apa yang kita miliki haruslah dikongsi dan dirasai bersama. Bukankah kita ini 1Catalyst 1Malaysia? huhuu..
 
So, ekin harap kepada sesiapa yang masih belum mencuba produk catalyst, anda semua janganlah takut dan ragu-ragu untuk mencubanya ye. Produk Catalyst yang mesra alam! Tidak mengira umur dan jantina. Sesiapa sahaja boleh merasai kehebatannya. Dijamin Halal. Virgin Coconut Oil (VCO), Collagen, Fibre Drink, Femme Vita, Men Vita, Mexorea, Hair Treatment, Mindstar dan ada lagi produk-produk lain. Anda tidak akan menyesal dan sekali anda mencubanya, pasti nak lagi... lagi...dan ...lagi!

Sebarang pertanyaan, kemusykilan, masalah atau apa jua sekalipun, anda boleh terus menghubungi atau mesej ekin 013-7667946 atau e-melkan sahaja di sitinoorasikin@jpm.gov.my. 



0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

Info Catalyst

View My Stats