About

Monday 3 June 2013

PRODUK CATALYST

.

Assalamualaikum dan salam ukhwah islamiah buat semua.

3 Jun 2013 - waahh..dah lama sangat rasanya ekin tak update entry ni ek. Tak berkesempatan. Al-maklumlah, lepas jer PRU, macam-macam kerja pulak yang duk mengejar kita. Fuh! Apa pun, Catalyst sentisa bersama. Cewah! 

Berbalik kepada tajuk utama.. Promosi GEGAR MEI CATALYST baru jer berakhir. Alhamdulillah, permintaan amat tinggi dan tidak mengecewakan. Syukur. Makin hari makin ramai yang mengenali produk-produk catalyst terutamanya VCO Catalyt dan Collagen Catalyst yang merupakan produk yang paling laris dan mendapat permintaan yang tinggi di pasaran sekarang. Memang tidak dinafikan, produk-produk keluaran Catalyst telah dikenali dan mendapat permintaan ramai. Berebut-rebut, berpusu-pusu..fuuhh!diibaratkan macam tulah. 

Sejujurnya, ekin begitu teruja! Apatah lagi si suami yang sepanjang masa sangat 'bersemangat' dalam hal-hal seumpama ini (yang mengutamakan kesihatan dan kecantikan) dan tak putus-putus bagi sokongan. Semuanya sejak kami kenal dan mula jatuh hati pada kehebatan produk catalyst. Seikhlas dan sejujurnya! So, tidak hairanlah anda-anda yang di luar sana "berebut-rebut" untuk dapatkan produk catalyst. Hebat bukan?

So, percayalah pada diri, tidak perlu lagi persoalkan hati. Jika tidak, anda yang rugi, jangan lambat untuk menyelami apa keinginan yang patut dipenuhi..semuanya akan terjawab dengan catalyst kami..pastinya anda senang hati! Yeah! Apa lagi?? Mesej la ekin ye.. 011-12366967 sekarang!

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

Info Catalyst

View My Stats