About

Thursday 27 March 2014

ANDA DAN CATALYST

.

27 Mac 2014 - Khamis

Salam ukhwah dan salam islamiah buat semua..

Alhamdulillah...beberapa hari saja lagi untuk kita melalui penghujung bulan Mac 2014. Sekejap sahaja masa berlalu. Mudah-mudahan kita sentiasa di dalam keredhaan dan keberkatan-NYA. INSYA-ALLAH.

Dan kerna itu juga, disini..dan hari ini ekin dan suami ingin mengucap jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada anda semua yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada kami serta setia dengan produk Catalyst! Sungguh terharu dengan kepercayaan dan kesetiaan yang diberikan kepada kami.. Syukur Tuhan.

Beberapa tahun dalam Catalyst ini...dan sehingga ke hari ini ekin dan suami TETAP YAKIN DAN PERCAYA 150% pada produk keluaran Catalyst. Kami sememangnya amat berbangga..berbangga dengan anda SEMESTINYA! Ya...dengan ANDA! KERANA ANDALAH PENCETUSNYA! 


Yakinlah pada diri anda. Kukuhkan tiang kepercayaan anda terhadap kami dan Catalyst. Mana mungkin ianya berdiri utuh tanpa tiang kepercayaan dari anda! Hebat bukan? Kerana itulah..ANDA adalah rodanya yang akan sentiasa membawa kami terus ke hadapan menuju ke destinasinya!! TERIMA KASIH UNTUK KESETIAAN ANDA KEPADA KAMI DAN CATALYST..

TERIMA KASIH ALLAH.

        EKIN*ACID











STOKIS CATALYST PUTRAJAYA

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 

Followers

Info Catalyst

View My Stats